helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Jan 27, 2007 22:53:02 GMT 1
Mooi, zeer mooi gevonden.
Ik heb dus nog steeds dat ik alles rond mij prboeer te duiden met een sociologische term (tot grote ergenis van mijn familie en vrienden) Laten we hopen dat ik ze daar deze zomer niet opnieuw mee lastig zal vallen.
|
|
|
Post by david on Jan 27, 2007 23:07:22 GMT 1
Ik ken het verschijnsel, en het is spijtig genoeg geen garantie op succes maar het klinkt wel heel indrukwekkend
|
|
helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Jan 27, 2007 23:09:18 GMT 1
Maar David, vorig jaar deed jij toch pol en soc he? was jij er toen door voor socio? of niet? Heb jij alles nog meegedaan en ben je er door voor je eerste jaar, of niet?
|
|
|
Post by david on Jan 27, 2007 23:17:09 GMT 1
Ingewikkelde business Ik deed pol&soc. Was er niet door voor filosofie en sociologie. Dus in augustus herexamens... Ik heb die meegedaan voor de credits, omdat ik nog niet wist wat ik ging doen het volgende jaar. Voor filosofie was ik erdoor in 2e zit, dus die credit heb ik (misschien was het die dag verloren pukkelpop wel waard om elke maandag met een gerust hart uit te slapen maar voor sociologie was ik wéér geflest nu ja, wees niet bang want ik had echt geen talent. Maar ik had nét 8/20 en dankzij voor de rest ok punten ben ik dus mijn jaar Juist geslaagd! Zonder echt nut maar toch goed voor het zelfvertrouwen. Tot hiertoe mijn levensverhaal.
|
|
|
Post by elisabeth on Jul 25, 2007 16:50:02 GMT 1
Voor hen die herexamen sociologie hebben:
17 augustus om 14 uur!
Wat fijn dat je dat van Sam moet vernemen op msn. En hoe leuk dat letteren niets laat weten! Het leven zit vol verrassingen!
|
|
|
Post by david on Jul 26, 2007 16:03:27 GMT 1
Aha! En hoe is Sam daarachter gekomen? Ik zou ook wel willen weten wanneer mijn herexamens vallen, gewoon uit interesse
|
|
|
Post by elisabeth on Jul 26, 2007 16:53:15 GMT 1
Gevonden op de website van sociale wetenschappen, maar daar staan enkel de herexamens voor 1ste bachelor van sociale wetenschappen op. Ik heb ook naar het studentensecretariaat van sociale wetenschappen gebeld en die mevrouw antwoorde ook vriendelijk wanneer dat examen was. Probeer gewoon eens naar letteren te bellen?
Uit interesse, welke herexamens heb je, David?
Ik wil niet naar Rudy!
Nog even een kleine opmerking: voor Rudy moet ik speciaal vroeger terugkomen van scoutskamp! Nah, pak aan, Rudy!
|
|
|
Post by david on Jul 26, 2007 17:07:36 GMT 1
Ik zal morgen eens bellen naar letteren! Goed advies. Ik heb de volle drie herexamens, waaronder Arabisch B Niet zo tof. Ik meen mij zelfs te herinneren dat ik vanalles opnieuw moet doen zoals conversatie en dat opstel. Weet iemand dat nog beter? Ik hou hout vast De andere zijn geschiedenis A en Turks. Allebei niet echt buisvakken, maar ja, wat zeg je dan, 't kan verkeeren! En voor het kamp, tsja, Rudy zal wel net zomin inzitten met scouts als professor Van Mol met Pukkelpop neem ik aan... Maar ik hoop dat het uw enige herexamen is. groeten!
|
|
|
Post by elisabeth on Jul 27, 2007 10:22:50 GMT 1
Sociologie is inderdaad mijn enige. Het grote voordeel is wel dat ik 17 augustus, rond een uur of 5 in de namiddag weer een vrije vrouw ben! Oef. Proffen zijn volgens mij zelf nooit naar scoutskampen of festivals geweest, anders zouden ze wel beter weten... Gelukkig mis ik maar anderhalve dag van mijn kamp (waaronder toch het kampvuur en de laatste avond in de fourage = geniaal afscheidsfeestje). Ik heb trouwens een antwoord van de ombuds van letteren (niet die Sien, maar een zekere Clothilde). Ze zegt dat de ombudsdienst niet was ingelicht over dat herexamen van sociologie... David, veel succes met die hele rimram en laat iets weten of je telefoontje naar Letteren iets heeft uitgehaald... Groetjes!
|
|
samvdb
khaliifa onder de sloef van Buyyiden
|
Post by samvdb on Aug 15, 2007 14:20:23 GMT 1
voor de mensen die nog steeds op zoek zouden zijn waar ze dat examen zouden moeten afleggen: na contact met de ombuds van sociale wetenschappen zijn ze van plan om ons naar de max weber te sturen. da's dus da place 2 be.
Van letteren kreeg ik ivm dezelfde problematiek een mailtje terug met de mysterieuze tekst "we zoeken het uit". Om nog maar is te kunnen kankeren op letteren uiteraard.
|
|