samvdb
khaliifa onder de sloef van Buyyiden
|
Post by samvdb on Jan 6, 2007 1:14:08 GMT 1
ligt het nu aan mij of weet niemand waar de examens gaan plaatshebben ? of komt het nog (ik had het liefst al wel geweten natuurlijk, dan moest ik niet panikeren als ik een plek niet weet zijn)
|
|
|
Post by david on Jan 6, 2007 13:22:09 GMT 1
zogauw iemand het weet komt dat ongetwijfeld hier te staan
|
|
|
Post by erwt on Jan 7, 2007 23:46:38 GMT 1
Het veiligste is meestal eens te gaan kijken aan de valven op het 7e, aangezien het secretariaat van Taal- en Regiostudies geen overdreven groot talent heeft voor het gebruik van Toledo. Normaalgezien krijg je die examenlocaties ook nog via Toledo, maar dan wat later.
|
|
|
Post by stephdefranstalige on Jan 10, 2007 1:05:58 GMT 1
Tadaaaaaaaaaaaaaaaam! Ik ken de examenlocaties, als "Erasmus studente " heb ik een uurrooster ter beschikking...Als iem andere locaties verneemt, zou dat goed zijn dat ie/ze het zegt... Dus: om 9uur: in D.V. 01. 31 en om 14uur in MSI. 00.28 Kan iem me zeggen waar dat ligt, DV, want ik ben ervan niet zeker... Bedankt!
|
|
|
Post by dhimmi on Jan 10, 2007 1:13:54 GMT 1
DV = De Valk als er DV I staat bedoelen ze de oude valk anders de nieuwe
btw examenroosters zijn normaal beschikbaar via toledo, ik kan zelf echter niet optoledo ( programma perikelen) maar als ze er overmorgenniet opstaan moet iemand dat maar zeggen en dan bel ik wel een paar mensen die dat kunnen fiksen
|
|
|
Post by marthe on Jan 10, 2007 14:52:31 GMT 1
over de exames nog iets ?? Moeten we bij ieder vak gewoon een blad aftekenen wat daar ligt of zijn er ook vakken waarvoor we zoiets zelf moeten afprinten enzoja waar vind je zoiets ??
|
|
helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Jan 10, 2007 17:22:09 GMT 1
Nu we toch bezig zijn over uren en plaatsen... Heeft iemand eigenlijk al een idee hoe ons lessenrooster eruit ziet voor volgend semester? als ik dat bekijk op toledo, dan zie ik enkel 1 vak staan: soc en econ aspecten van de islamwereld...
|
|
samvdb
khaliifa onder de sloef van Buyyiden
|
Post by samvdb on Jan 10, 2007 17:25:41 GMT 1
ni te ver vooruitlopen he maar nu ge toch bezig zijt: Bij mij staat er geschiedenis van het jodendom (minor) er al op, inleiding tot de wijsbegeerte (op twee dagen, hoera ) en ook culturele dinges van islamwereld.
|
|
|
Post by elisabeth on Jan 10, 2007 17:30:47 GMT 1
Inderdaad! Filosofie op maandag van 9 tot 11 (boe aan iedereen met een vrijstelling voor dit vak, u mag gezellig in bed blijven liggen). Op woensdag hebben we hier nog een uurtje van, van 10 tot 11. Soc-ec aspecten is op woensdag van 4 tot 6 en geschiedenis van het jodendom is donderdag van 4 tot 6. Vrijdag voorlopig nog niets... Denk wel aan onze 7 uur Arabisch, letterkunde en geschiedenis II die hier nog ergens tussen komen te staan. En, ja, eigenlijk loop ik ook al wat vooruit op de feiten, want dan vergeet ik even die fijne examens, en dan word ik er aan herinnerd dat er ook een leven na de examens is (hoe bizar dat ook klinkt).
|
|
sarah
burtuqaala
|
Post by sarah on Jan 10, 2007 18:00:10 GMT 1
voor zij die het nog niet moesten weten: de examenlocaties staan op toledo!
|
|
|
Post by isis on Jan 11, 2007 13:51:31 GMT 1
Waar kunnen we die locaties juist vinden? Ik vind enkel het examenrooster dat we al hadden :s
|
|
|
Post by elisabeth on Jan 11, 2007 14:09:44 GMT 1
Ze staan gewoon op het examenrooster, onder het kolommetje plaats. Je moet dus het examenrooster opnieuw downloaden.
|
|
|
Post by stephdefranstalige on Jan 11, 2007 21:40:39 GMT 1
Als ik toledo niet als jullie kan gebruiken, kan iem me zeggen of wat ik geschreven had is juit? dus om 9u in DV 01.31 (waar ligt deze?) en om 14U in MSI 00.28?! Bedankt, hé!
|
|
|
Post by carlovic on Jan 11, 2007 21:47:59 GMT 1
ik kan je niet helpen met de codes Stephanie, ik begrijp die afkortingen ook niet diegenen die niet handig zijn met toledo, of daar geen toegang tot hebben, .... die vinden normaalgezien onder deze link www.mediafire.com/?2zzantn3mzmhet examenrooster
|
|
|
Post by david on Jan 11, 2007 22:04:11 GMT 1
DV is De Valck. Je kent het Ladeuzeplein hm? Met de kever erop? Wel, aan de kant van de ViniFrance is ook een rode poort die altijd openstaat. Die leidt naar de Tiensestraat. Als je dus naar de Tiensestraat loopt door die poort, is DV aan je rechterkant.
MSI is Mgr. Sencie... Gewoon waar we geschiedenis hebben.
|
|