|
Post by valerie on Jan 8, 2007 17:10:28 GMT 1
Hey!! Eerst en vooral: David super idee joh!! Maar ik heb een probleem nl.: het schrijven van benamingen als: Ummayaden, Abbasi(e)den, sji'ieten en dergelijke (ja ik weet het da zoude normaal al moeten weten!) Elke keer als ik denk da ik het eindelijk weet, zie ik in een andere cursus een andere schrijfwijze staan Tzou tof zijn als iemand mij kan helpe!! XxX
|
|
|
Post by david on Jan 8, 2007 18:01:31 GMT 1
Wel, aangezien er niet echt een regel is, zullen alle transcripties wel ok zijn zeker. Voor de woorden die jij gebruikt zullen ze alvast geen spelfouten rekenen
|
|
|
Post by ebeth on Jan 8, 2007 20:52:01 GMT 1
Umayyaden zou ik toch zo schrijven.
Nawas heeft dat vorig jaar en dit jaar toch een paar keer gezegd dat het 1 m en 2 y's is.
(Dacht ik.)
|
|
alia
amiir(a)
|
Post by alia on Jan 8, 2007 21:55:41 GMT 1
Ja idd, klopt 1 m en 2 Y. Da hadden er vorig jaar en paar fout in hun papers voor encyclopedie
|
|
|
Post by dhimmi on Jan 8, 2007 22:16:31 GMT 1
of je kunt ook gewoon de engelse benamingen gebruiken, vidt die persoonlijk een stuk makkelijker en eensluitender
voor ik vergeet die file staat morgenvroeh publiek zal de link in het gewenste topic zetten
|
|
|
Post by marthe on Jan 10, 2007 14:50:11 GMT 1
ja ik moet zeggen ik heb daar ook problemen mee .. net zoals bij inleiding tot de islam (sorry hoort waarschijnlijk wel bij een ander toppic maar die schrijft toch ook de hele tijd de namen anders of ligt het aan mij?? dom voorbeeld : gadija en dan weer khadija en dan weer hadija ...
|
|