helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Jun 4, 2007 21:16:23 GMT 1
Ik heb daarnet gemerkt dat ik de opgaves van de herhalingsoefeningen (11-15) wel heb, maar niet de oplossingen. Beetje een ramp, want wou die maken om te zien of ik die lessen wel goed beet had. Heeft iemand een scanner en zou die iemand die oplossingen van Van Mol kunnen doorsturen naar mij?
Alvast megabedankt, het zou me superveel helpen!!! Nog veel succes allemaal
|
|
|
Post by stephdefranstalige on Jul 5, 2007 11:08:31 GMT 1
Dag mensen! 'k hoop dat nog iem de website zal bezoeken tijdens die vakantie... 'k ben Stéphanie Brabant, de franstalige die met jullie het college Modern Standaard Arabisch 1a volgde. Ik was op erasmus in Leuven alleen tijdens het eerste semester... Ik ben voor die vak gezakt... Dus 'k moet het herdoen, maar 'k wilde weten of iem Arabisch van 1ste semester al opnieuw heeft gedaan. Is het hetzelfde, is de prof nu strenger? Want ik moet ervan zeker zijn dat ik 10 zal kunnen halen, anders moet ik ook één van mijn 2 9/20 herdoen, om safer te zijn... Maar die colleges van Germaanse Talen in Leuven zijn keihard, dus liever nie... 'moet gewoon tenminste een 10/20 halen bij het Arabisch om mijn diploma van Bacchelor te krijgen... Kan iem mij inlichtingen geven? Hartelijk bedankt!
Stephke
|
|
|
Post by veerle on Jul 7, 2007 15:29:26 GMT 1
Hey Stéphanie! Normaal gezien kan er niemand zijn die Modern Standaard Arabisch 1a al opnieuw heeft gedaan, denk ik... We moesten dat natuurlijk wel blijven kennen voor het examen van het tweede semester, en dat examen was wel moeilijker, maar dan omdat er die werkwoorden van het tweede semester bij kwamen (maar die moeilijkheid heb jij dus niet). Ik heb ook je e-mail gelezen, maar ik kan zelf niet helpen: ik ga mijn examen niet inkijken (ik ben dan op vakantie), en op mijn kot in Leuven kan ik niet meer binnen, want dat wordt tijdens de vakantie aan iemand anders doorverhuurd... Ik hoop dat iemand anders je kan helpen! Groetjes!
|
|
|
Post by stephdefranstalige on Jul 8, 2007 10:54:59 GMT 1
Hey Veerle! Bedankt voor je antwoord. Ja, ik heb ondertussen vernomen dat jullie alleen die examens van januari in september kunnen herdoen, bij ons (UCL) is het moegelijk om die in juni of in september te herdoen. Ik wens je prettige vakantie dan! Groetjes
|
|