|
Post by mathias on Jun 27, 2007 19:48:15 GMT 1
Hey allemaal,
ik dacht dat het wel fijn zou zijn als we nog eens met zo veel mogelijk van ons jaar samenkwamen vóór de vakantie.
er zijn er nog een hoop die vrijdag hun laatste examen hebben en vrijdag is er om 5 uur ook die hearing over de toekomst van Arabistiek. naar het schijnt duurt die ongeveer een uur.
Afspreken voor het Erasmusgebouw om 18:30?
kunnen jullie dan?
|
|
|
Post by stephanie on Jun 27, 2007 20:24:20 GMT 1
Jammer maar helaas, tegen die tijd sta ik reeds op het hopelijk zeer zonnige en sfeervolle couleur café in brussel...maar ik wil gerust daar een rendez-voustje houden...? Anders, veel plezier! In mijn hart ben ik bij jullie allen
|
|
|
Post by isis on Jun 27, 2007 21:57:43 GMT 1
Anders misschien na de proclamatie? Alleen zijn er wellicht meerdere mensen die dan niet kunnen komen...
Vrijdag zou voor mij op zich wel moeten lukken.
|
|
|
Post by jutta on Jun 28, 2007 9:27:11 GMT 1
ik ben dan al in het vliegtuig op weg naar Libanon maar ik wil ook wel eens afspreken tijdens de vakantie misschien.
|
|
|
Post by veerle on Jun 28, 2007 9:41:38 GMT 1
Ik vind het ook een goed idee om nog even samen te komen! Ik denk dat na de hearing misschien niet zo goed uitkomt voor mij... Na de proclamatie zou iets beter zijn. In de vakantie mag ook, maar dan wordt het waarschijnlijk moeilijk om nog veel mensen bij elkaar te krijgen...
|
|
helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Jun 28, 2007 9:44:02 GMT 1
Na de proclamatie is voor mij ook goed!
|
|
|
Post by marthe on Jun 28, 2007 23:56:58 GMT 1
ja na de hearing wordt voor de meesten al moeilijk denk ik. en voor mij zal ook na de proclamatie moeilijk worden. Ook vind ik dat zeer spijtig.Maar ik zou ook graag zo eens in de vakantie afspreken .. ikhoor het wel he
|
|