|
Post by Charlotte on Nov 10, 2007 9:18:49 GMT 1
Assalaam 3alaykum!
Kan iemand me zeggen wat we nu precies moeten doen met het 2e artikel?
Shokran,
Charlotte
|
|
|
Post by Charlotte on Nov 13, 2007 7:50:08 GMT 1
Omdat blijkbaar niemand het precies weet heb ik het zelf aan de prof gevraagd... Dit is zijn antwoord:
Je moet de tekst die je nu hebt lezen en samenvatten. Daarbij moet je in het boek van Humphreys (Islamic History) kijken in het hoofdstuk over de `ulama' waar je het artikel kunt plaatsen binnen de daar besproken historiografie. Met vriendelijke groet, prof. John Nawas.
ma3a assalaama
|
|
helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Nov 13, 2007 22:24:47 GMT 1
Hey Charlotte,
bedankt voor de info, erg handig!
groetjes
|
|
|
Post by stephanie on Nov 14, 2007 11:48:33 GMT 1
Ik dacht dat hij expliciet in de les gezegd had het artikel NIET samen te vatten...?
|
|
|
Post by veerle on Nov 14, 2007 12:10:33 GMT 1
Ja, dat had ik ook opgeschreven... En dus was ik nogal 'in de war' en heb ik de prof ook maar eens een mailtje gestuurd (misschien dat hij zich toch vergist had met dat samenvatten... dat hoopte ik wel een beetje, want zo'n samenvatting maken vraagt wel weer wat tijd...). En we moeten dus tóch echt ook samenvatten. :s Hij vroeg om zijn antwoord op het forum te zetten... dus ziehier: Voor de volgende opdracht Encyclopedie is het de bedoeling dat je het artikel uit JAOS kort samenvat--op geheel eigen, verdedigbare wijze, het gaat immers om het stimuleren van gedisciplineerde creativiteit--en vervolgens het artikel koppelt aan het hoofdstuk uit het boek van Humphreys over de ulama; denk bij dit laatste aan de inhoud en/of gebruikte methodologie. Veel succes, prof. John Nawas.
|
|
|
Post by dhimmi on Nov 14, 2007 15:09:31 GMT 1
heeft die nu geen interessantere artikels liggen? :s
Bon zal maar beginnen met samenvatten zeker, bedankt om even duidelijkheid te scheppen Veerle
ahja wie is er van plan deze avond de aangekondigde Arabische film te gaan bekijken?
|
|