helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Jan 5, 2007 19:44:21 GMT 1
Hoi hoi, Wat een mooi initiatief seg ! Ik hoop ook dat er hier veel mensen naartoe zullen komen ! Kan ik zelf ook een topic starten of kan alleen jij dat? Kan je er anders nog Sociologie bijzetten? Ik heb een mooie samenvatting daarvan gevonden en aangepast ! (moet ze wel nog uploaden en nog zo van die dingen en ze staat op een andere computer, dus dat zal niet voor vandaag zijn, maar tis maar om te helpen he....)
|
|
|
Post by david on Jan 5, 2007 19:46:34 GMT 1
ook jij kan topics starten, hoe meer hoe beter
|
|
|
Post by stephanie on Jan 24, 2007 16:14:42 GMT 1
Onze nieuwe uurrooster staat online vrienden! bij deze zal ik al meedelen dat jullie volgend semester maar beter een wekker meebrengen naar jullie kot...
|
|
helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Jan 24, 2007 17:25:59 GMT 1
Heeft er nog iemand problemen met het terugvinden van Turks in ons lessenrooster? Tzou wel handig zijn om weten wanneer dat vak valt... Arabisch is KAKA voor mensen die van ver moeten komen, da is dus wel twee keer om 6u op he. grrrrrr !
|
|
|
Post by almansur on Jan 25, 2007 10:47:31 GMT 1
Er hangt een blad uit op het 7de verdiep waarop staat dat Turks dinsdag om 11uur is.
|
|
|
Post by david on Jan 25, 2007 17:27:57 GMT 1
Welwel, vier uur aan een stuk les op dinsdag. Da's wel een zwaar lesrooster.
Vooral voor wie geen vrijstelling voor wijsbegeerte heeft. Gelukkig heb ik die. Hmhmhm
|
|
samvdb
khaliifa onder de sloef van Buyyiden
|
Post by samvdb on Jan 25, 2007 19:01:32 GMT 1
tis natuurlijk niet verplicht om alle lessen te volgen he...
(voor zij die willen gesteund worden in hun strevendheid: jaja, een kutuurrooster.)
|
|
|
Post by isis on Jan 25, 2007 19:09:36 GMT 1
Ik kan mijn uurrooster niet zien, "server niet gevonden". Misschien maar goed, want als ik het zo lees ziet het er niet mooi uit ;D
|
|
|
Post by david on Jan 25, 2007 20:22:10 GMT 1
Iqra'! Reciteer, draag voor! Het lesrooster van 1e bac = origineel lesrooster - 2e bac + info van mansuur
|
|
alia
amiir(a)
|
Post by alia on Jan 25, 2007 20:31:31 GMT 1
Maar ik denk dat dit een voorlopig is hoor want letterkunde en GD en ideologie die elkaar overlappen da kan ni echt kloppen he. Wel spijtig dat GD en ideologie ni dezelfde cursus is als die van Vermeulen want daar had ik nu is een goei samenvatting van se
|
|