Post by david on Jan 25, 2007 20:30:35 GMT 1
Dit is Burtuqaal, het forum voor en door Arabisten. Massamails zijn niet handig en het is gemakkelijk als alle examenhulpmiddelen bij elkaar staan. Ook om vragen te stellen lijkt dit mij beter aangezien iedereen kan antwoorden... Enfin, we zien wel of het van de grond komt.
Aan de vormgeving zal het alvast niet liggen
Aan de vormgeving zal het alvast niet liggen
- Om bestanden te kunnen posten moet je ze natuurlijk online krijgen. Iets handigs daarvoor is www.mediafire.com. Gewoon op Bladeren klikken, bestand zoeken op pc, en uploaden. Dan krijg je een link, met die link kunnen de andere mensen het bestand downloaden. 't Is al wat gemakkelijk is!
- Misschien (hopelijk) komen er nog wel Arabische woorden boven op dit forum. Als we niet altijd puntjes willen zetten boven de letters of het hebben over "Franse r" en "Vlaamse r" kunnen we het gemakkelijkst "chat-Arabisch" gebruiken.
meeste letters: logisch (s, b, d...)
emfatische letters: hoofdletter (Daad, Saad)
ﺫ=dh
ﺥ=kh
ﻍ=gh
ح=7
ع=3 - Aangezien hier mensen zijn die niet vertrouwd zijn met msn-Vlaams lijkt het mij beschaafder om dat hier niet te spreken. Dus schrijf uw woorden aub volledig: geen wa of da of ma.
- het kan dat hier ooit viavia een prof terecht komt. Dat is niet de bedoeling, maar wie weet! Op dat moment zal iedereen (en in ieder geval, ik) het zich bijzonder beklagen als hij die persoon belachelijk heeft gemaakt. Dus, gewoon voor het geval dat en voor uw eigen gemoedsrust, wees voorzichtig!