|
Post by isis on Feb 9, 2007 23:28:45 GMT 1
Nog twee keer slapen! 'k Heb er best wel zin in, ik ben vooral benieuwd naar Turks. Met het uurrooster ben ik ook best tevreden. Veel vakken in de voormiddag, dat betekent dus weinig tijdverlies (want anders slaap ik veel te lang uit...). Wat denken jullie ervan?
|
|
samvdb
khaliifa onder de sloef van Buyyiden
|
Post by samvdb on Feb 10, 2007 11:34:17 GMT 1
niet te hard van stapel lopen he, het verlof is al veel te snel voorbijgegaan. En die uurrooster kon wel beter, maar ik heb wel geen turks, dus daar kan ik niks over zeggen. Ik heb geschiedenis van het jodendom, waar precies nog steeds geen docent voor is
|
|
|
Post by isis on Feb 10, 2007 11:42:15 GMT 1
Ewel, dit is de eerste keer in mijn 'schoolcarrière' dat ik op het einde van een vakantie niet dat "het is veel te snel voorbij gegaan" gevoel heb Twee weken was precies genoeg (al heeft niet iedereen twee weken gehad natuurlijk).
|
|
helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Feb 10, 2007 13:46:08 GMT 1
Pfffff, het begint voor mij wel veeeeeel te vroeg. Heb precies het gevoel dat ik gisteren mijn laatste examen gemaakt heb. Voor mij mag er gerust nog een weekje bij! En ik heb zo'n gevoel dat dienen van Arabisch er weer keihard gaat invliegen (maar ik vertik het mijn woordenschat te herhalen in de vakantie!!!)
|
|
|
Post by Baba on Feb 10, 2007 16:41:35 GMT 1
Ik heb er absoluut geen goesting in. Nu ben ik Borgerhout terug gewoon en moet ik terug naar leuven. En door die meervouden ga ik zo'n achterstand hebben... Ons vorig uurrooster was hemels.
|
|
helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Feb 10, 2007 23:08:10 GMT 1
Is dat oud of nieuw Grieks dat jij volgt?
|
|
|
Post by veerle on Feb 11, 2007 12:58:00 GMT 1
Hmm ja, voor mij gaat dat vroeg opstaan ook wel tegenvallen... :s Ik zit trouwens ook met een overlapping: sociale psychologie valt samen met geschiedenis en met Arabisch... Ik had het anders graag gevolgd :s. Is er eigenlijk nog iemand die dat keuzevak had genomen? Ik weet alleen dat Aicha het ook had gekozen.
|
|
tine
persappelsien
|
Post by tine on Feb 11, 2007 17:48:21 GMT 1
Ik volg wel een vak uit de opleiding (klassiek) Grieks, ma ik vertaal geen teksten meer ofzo. Het leek me net iets te zwaar om nog Griekse vocabularium te zitten blokken naast al dat Arabisch (leek me niet echt aan te raden voor het eerste jaar =p). Het vak dat ik volg was vorig trimester toegespitst op geschiedenis van de Griekse literatuur (met lekker veel namen uiteraard) en zou volgend trimester gaan over interpretatie van Griekse teksten. Ja ik weet het, het is een beetje vreemd, maar het is dus wel degelijk 1 vak en ik heb dus ook al examen afgelegd van het eerste semester (goddank).
|
|
|
Post by jutta on Feb 12, 2007 12:52:30 GMT 1
ik vind het nieuwe lessenrooster eigenlijk hatelijk twee keer 3 springuren en veel meer uren las, geef mij maar het vorige
ondertussen is het nieuwe semester al begonnen met wijbegeerte, ik vond die prof kei grappig ironisch nee?
|
|
|
Post by isis on Feb 12, 2007 13:12:58 GMT 1
Die springuren vind ik inderdaad vervelend.
Wijsbegeerte vond ik nogal tegenvallen eigenlijk, maar ja, 't was ook maar de eerste les, misschien wordt het wel interessanter.
|
|