|
Post by isis on May 22, 2007 21:01:24 GMT 1
Ik vroeg me af wat jullie plannen zijn voor de blok... kwestie van eens te kunnen vergelijken (en ook een beetje omdat dit forum een goeie uitlaatklep is tegen examenstress). Zijn jullie van plan om elk vak al tijdens de twee weken blok te studeren? Hebben jullie een "blokplan" opgesteld?
Ik heb alvast besloten om Turks tijdens de examens zelf te studeren. Vier dagen lijkt mij daarvoor ruimschoots genoeg. Ik twijfel er over om misschien hetzelfde te doen met geschiedenis en pol. en ec. aspecten, maar da's misschien al riskanter (respectievelijk 3 en 2 dagen de tijd). Wat denken jullie?
|
|
helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on May 22, 2007 21:28:50 GMT 1
Aangezien ik mijn tweede semester een beetje verkloot heb wegens verschillende redenen is het voor mij een beetje schade beperken. Redelijk veel doen voor Arabisch tijdens den blok (eigenlijk bijna alle dagen denkik) en al de rest is voor in de examens zelf. Ik heb voor elk vak 3 of 4 dagen en ik hoop dat het genoeg is. Ik heb wel geen wijsbegeerte, heb daar vrijstelling voor. En Turks leer ik ook alleen maar op die 4 dagen.
|
|
|
Post by elisabeth on May 23, 2007 18:37:13 GMT 1
Ik doe mijn Arabisch examen niet mee, dus heb ik minder stof om te studeren en 2 dagen meer blok. Ik ga dus proberen om voor geschiedenis van het jodendom en de islamwereld, wijsbegeerte en letterkunde al mijn stof te leren. Voor Sociaal-Economische heb ik 8 dagen, dus dat doe ik dan wel.
|
|
sarah
burtuqaala
|
Post by sarah on May 25, 2007 7:07:36 GMT 1
Arabisch wordt een bijzaak, daar ga ik niet veel voor doen...soc.aspecten van MONA doe ik ook tijdens examens zelf, hebdaar 5 dagen voor..misschien ketterkunde ook tijdens examens zelf. Kvrees da mijn blok voornamelijk gaat bestaan uit filosofie, filosofie en filosofie... soit, mannekes, aan iedereen ne welgemeende <succes en doe da goe he!!>
|
|