|
Post by sefa on Sept 17, 2008 16:51:13 GMT 1
Hey mensen, in het begin van het jaar was ik begonnen met Arabistiek en Islamkunde.. Maar na een maand ben ik veranderd naar Toegepaste Economische Wetenschappen.
Ik heb wel nog boeken die ik zou willen verkopen aan de mensen die geintresseerd zijn. Ik heb ze bijna niet gebruikt..
De volgende boeken heb ik nog thuis liggen:
Voor inleiding tot de Islam: Cursus inleiding tot de Islam Boek: "Het leven van Mohammed", Ibn Ishaak, Bulaaq, Amsterdam, 2006, 288p. (Dit boek heb ik helemaal niet gebruikt, het is nog altijd in perfecte staat)
Voor Geschiedenis van de islam (ik denk dat de vaktitel zoiets was )
Boek: "The middle east, a history", William Ochsenwald, Sydney Nettleton Fisher, sixth edition, 2004, 780p. (Dit boek heb ik wel een paar keer opengedaan, maar niet ingeschreven.)
Arabisch (waarvan ik twijfel of er 2 of 3 boeken zijn) In de boek van Leergrammatica deel 1, heb ik in het eerste deel geschreven met potlood. (tot pg 37)
Als er mensen geintresseerd zijn in de aanbod, kunnen me een mail versturen naar sefa.bilgec@hotmail.com
De prijzen weet ik zelf niet juist meer.. Als jullie me bij de mail ook nog de prijzen kunnen vermelden, zodat ik de prijs kan afhandelen.
Met vriendelijke groeten,
Sefa
|
|