|
Post by david on Jan 27, 2007 12:41:40 GMT 1
Veerle, ik zou een mailtje opstellen waar dan instaat dat er blijkbaar al 2 studenten zijn die een klacht hebben ingediend over Arabisch en dan daarbij vermeld de namen van de studenten die zich daarbij aansluiten. Zoiets denk ik, dit is voor mij ook nieuw hoor ik weet wel dat er vorig jaar een klacht was van het 2e bach voor arabisch maar daar zat ik zelf niet bij. Nog een wonder dat het in orde gekomen is! Dit lijkt mij het gouden pad naar zoveel mogelijk boel met iedereen die een beetje macht heeft
|
|
|
Post by hann on Jan 27, 2007 13:31:22 GMT 1
Normaal gezien is alles inderdaad in orde; van Mol gaat die zinnetjes niet laten meetellen, dat heeft hij aan de onbudsdienst laten weten!
|
|
alia
amiir(a)
|
Post by alia on Jan 27, 2007 15:05:22 GMT 1
David, als professor van Mol had gewillen had ie IEDEREEN op de hoogte gebracht dat hij die zinnen niet zou meerkenen in de puntentelling, aangezien hij dit niet heeft gedaan is het toch logisch dat je dit regelt met de ombuds, of niet soms?
|
|
|
Post by david on Jan 27, 2007 15:18:41 GMT 1
Wel, het is op jullie manier in orde gekomen, dus bedankt en goed gedaan. Ik heb daar geen kritiek op.
Maar soms kom je met een minder agressieve aanpak even ver, en met minder kans op schade. Nog eens, de harde aanpak heeft gewerkt, en misschien had de zachte dat niet gedaan, dus dank.
|
|
helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Jan 27, 2007 22:56:32 GMT 1
Kom kom, allemaal vriendjes zijn. Je kan trouwens in geen geval voorspellen hoe een prof daarop zal reageren, en het blijft een feit dat het maar rechtvaardig is die fout van hem recht te zetten. We zien wel.
|
|
|
Post by dhimmi on Jan 28, 2007 16:56:33 GMT 1
het blijft wel zo dat je bij de KUL soms wel wat "agressief" uit de hoek moet komen om iets gedaan te krijgen jammer genoeg
|
|
|
Post by Baba on Feb 19, 2007 16:32:52 GMT 1
De vraag van de dag, gaan we morgenvroeg naar Arabisch of gokken we op 'hij zal wel nog ziek zijn' ??
|
|
|
Post by almansur on Feb 19, 2007 16:48:50 GMT 1
Willen jullie aub posten als de les niet doorgaat. Ik denk namelijk dat ik niet in het mail bestand van Van Mol zit. Anders zal ik moeten hopen dat de ochtenstond goud in de mond heeft...
|
|
|
Post by stephanie on Feb 19, 2007 17:29:20 GMT 1
Ik ben er zowiezo niet wegens begrafenis, enja 25 mensen meer of minder..komt het daar werkelijk op aan?
|
|
helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Feb 21, 2007 11:21:57 GMT 1
Was de prof gisteren nu eigenlijk aanwezig of niet? Zoja: Wat hebben jullie gedaan en wat moeten we doen tegen volgende les? Zonee: Denken jullie datie er vrijdag zal zijn?
groetjes
|
|
|
Post by david on Feb 21, 2007 14:10:26 GMT 1
was er niet.
we weten denk ik niet of hij er morgen is.
|
|
helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Feb 21, 2007 16:19:35 GMT 1
Ik bedoelde dus eigenlijk wel vrijdag, maar ik denk dat iedereen dat wel door had. Tis gewoon nogal vrij schijt omdat ik van Gent kom en het nogal extreem verloren energie is om effe heen en weer naar Leuven te gaan (moet ook wel behoorlijk vroeg opstaan). Maar als hij er wel is mis ik wel 3u les... Mailtje sturen naar hem of is dat een slecht idee?
|
|
|
Post by marliese on Feb 21, 2007 17:13:17 GMT 1
Hallo! Ik heb begrepen dat jullie vrijdagmorgen Arabisch hebben. Moest het zo zijn dat Van Mol nog ziek is, zou iemand het dan hier willen posten, wij hebben namelijk in de namiddag nog Arabisch, maar als dat niet doorgaat, kan ik dus ook mijn trein vroeger nemen. Alvast bedankt he! Marlies
|
|
helena
Qutuz Sayfaddiin
|
Post by helena on Feb 21, 2007 22:56:30 GMT 1
Heb mailtje gestuurd naar Van Mol en die heeft me al teruggestuurd met de boodschap dat het wél les is vrijdag...
|
|
alia
amiir(a)
|
Post by alia on Feb 23, 2007 9:30:59 GMT 1
Ik kom net terug van de dekenstraat we zijn om 8.15 vertrokken. Van Mol was er toen nog niet. groetjes
|
|